12.09.2017r.
ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
Dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn: „Remont i modernizacja pomieszczeń biurowych”.
Zamawiający, Biblioteka Publiczna Miasta i Gminy im. Kazimiery Iłłakowiczówny w Trzciance, działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2015r. poz. 2164 ze zm.) informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego zostało unieważnione.
UZASADNIENIE
W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie tj. do dnia 12 września 2017r. godz. 10:00 nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej.
26.08.2017r.
„Remont i modernizacja pomieszczeń biurowych”
DOKUMENTY DO POBRANIA:
Kosztorys ofertowy i przedmiar
Dokumenty zapisane są w formacie (PDF)
Program do odczytu dokumentów można pobrać << TUTAJ >>